Sider

mandag 12. november 2012

Black and white

Hei alle sammen!

På lørdag var jeg på konkurranse hele dagen for å se på og for å danse selv. Det var veldig deilig med en konkurranse uten drakter og alt annet som vanligvis hører med.

For første gang denne sesongen var vi så mange i klassen min at det ikke var direkte finale (vi var 10 stk i freestyle og 9 i slow). Jeg kom ikke til finalen i freestyle og endte på delt 7. plass. I slow kom jeg meg til finalen og fikk en 6. plass :)

Det var en utrolig fin dag med masse bra dansing og glade jenter og gutter. Og selvfølgelig mange stolte foreldre, besteforeldre, tanter og onkler osv. Gratulerer så masse til alle sammen!

Resten av denne uken skal jeg jobbe, trene og være med kjæresten min, så kommer nok ikke til å blogge så mye før til helgen.

- Caroline

 

 

 

 

(Bildet er tatt av Christina Handeland)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar